---

Alla har en vän en person de kan lita på!
Men min bästa vän är någon jag kan falla mot med stängda ögon och veta att hon tar i mot mig. Hon vet alla mina hemligheter och hon vet min största glädje och rädsla. Hon vet hur mycket jag behöver henne utan att jag ens behöver säga ett ord.

Hon är en vän som hon finns där när livet och kärleken går dåligt. Men hon har även har vart vid min sida vid alla tragedier som livet gett mig. Hon lyssnar när jag behöver prata, hon missar inte ett ända ord. Hon bryr sig inte om att jag är alldeles seriös eller beter mig helt konstigt.

Vilken vän som helst kan ge råd till ditt livs resa. Men min bästa vän har visat vägen när mina bedömningar har varit fel och jag inte själv kunnat välja vilken väg jag vill följa i livet.
Hon säger alla gånger hon är stolt över mig.
Hon säger till mig när jag är en dåre.
Hon säger alltid hur mycket jag betyder för henne.
Hon säger att alltid finnas för mig.


Vilken vän som helst kan få dig att le när du känner dig nere. Men min bästa vän kan få mig glad på en sekund eller två. Hon förstår mig alltid jag behöver aldrig förklara ett ord. Hon kan få mig att skratta åt nästan vad som helst när som helst.

Min bästa vän kommer alltid finnas här genom skratt och tårar.
Jag skulle inte kunna leva utan henne för hon är min andra halva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0