04-02-07

Dagen började med att jag och Pernilla gick till en som sålde öl m.m. och då köpte vi en platta som vi skulle dela på, sen gick vi hem till min faster och åt mat och sedan gjorde vi i ordning oss och började dricka.
Vi började leta efter en fest, men det gick inte så bra för att ingen hade  någon fest, min faster föreslog att vi skulle dra i hop några och sitta hemma hos min och dricka lite eftersom att min pappa var bortrest och så blev det..

Vi var bara några stycken hemma hos mig ungefär så där sex-sju stycken med mig, vi hade det skit roligt, vi spelade öl spelet och massa andra roliga spel, vi blev bara fullare och fullare, senare så kommer min bror hem med massa kompisar han oxå, och då vart det ännu roligare, vi dansade och dansade och dansade.

Jag hade känslor i en kille som va hemma hos oss, varje gång när han tittade på mig så pirrade det i kroppen på mig, det känndes så underbart minns jag, kvällen började leda till sitt slut och fler och fler började knalla hemmåt, ¨
jag satt underfläkten i köket och rökte när HAN kom fram till mig, jag vart så glad när han kom fram, han la armarna om min hals och sa att han tyckte om mig och ville ha mig, jag började skratta och sa till honom att säga det där i morgon när han va nykter. Jag frågade sen en gemensam kompis till oss om han trodde att den andra menade allvar? (ville inte tro något eftersom att han va onykter) ja säger han, varför skulle han inte mena allvar?

Pernilla och jag började känna oss trötta så vi sa godnatt till dom som va kvar och gick och la oss klockan va runt sex på morgonen då.
men vid nio vaknar jag av att det är jätte varmt i mitt rum, så jag gick upp och rökte sen så satte jag i gåg att städa,  då vaknar Pernilla och hjälper mig med det, sen till slut vaknar HAN, jag gick in och satte mig i sängen och frågade honom om han kommer i håg vad han hade sagt till mig dagen innan, Jaa sa han sen sa han ALLT till mig om vad han hade sagt till mig dagen innan, han avslutar allt med att ge mig en kram och säger  nu är du min flickvän..
Det va abolut den bästa dagen i mitt liv..

snart är den två och ett halv år sedan den dagen, och jag älskar honom så himla mycket,
vi har gått igenom så himla mycket tillsammans, han har vart otrogen vi har gjort slut, vi har alltid hittat tillbaka till varandra, när vi hade gjort slut och va inte tillsammans på ett bra tag så kunde vi ändå inte vara i från varandra..
Jag vet att alla tycker att jag är dumihuvet att jag har tagit tillbaka honom efter otroheterna, och jag tycker själv att jag är det, men jag älskar honom och litar på honom nu, vi har pratat mycket om det och jag tror honom när han säger att dom gångerna va ett misstag.. jag hoppas att han vet att en gång till han gör något sånt mot mig så är det fenito, slut kommer aldrig mer att träffas jag vill inte äns se honom då..
men sånt kommer förhoppningsvis aldrig att hända..

JAG ÄLSKAR DIG HANS JOACIM PETTERSSON! du är den bästa jag vet och du är min föralltid...

you are the one and only for me baby <3


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

de va jätte gulligt:d

2009-08-01 @ 17:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0