fattar inte

varför allt i blir mitt fel tillslut? fast jag inte har ett skit med det att göra? :S
hm, det va en jävligt svår fråga och kan tyvärr inte svara på den!!!

Idag när jag vaknade så vart jag så himlans sugen på scons och jag började baka det, allt gick as bra tills tiden va ute och jag skulle ta ut den från ugnen, och den hade en jätte fin färg sen när jag skule skära upp den så va den helt kladdig inuti.. JAHA!! då va det bara att kasta den! SURT!

halv tre idag så ska jag till glasögonmagasinet och testa ut linser, måste verkligen börja andvända det för att min huvudvärk tar döööd på mig!!
nää nu ska jag ut och röka och sen klä på mig andra kläder... :)
kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0