om 24 dagar och 45 min

Så blir jag 18 år .. känner mig ändå jätte liten eftersom att nästan alla jag känner är äldre än mig, (ett undantag gäller bästa op08-orna) men men så är det..

Förra veckan har gått väldigt fort kan jag lova, veckan började med att jag åkte till stranden, (som vanligt) ;) så stranden har det vart hela veckan lång!!  i torsdags så åkte jag med mamma in till Nyköping för att titta på "Nyköpings idol 2009" det va ju en besvikelse i sig! Madde va med och hon sjunger som en gudinna hon har en röst som får alla att få gås hud, hon blev en av dom fyra finalisterna och så klart lillskiten blev ju oxå det, och lillskiten vann såklart!!!!! Kände direkt när dom ropade upp hennes namn att det här va redan upp gjort innan dom ens hade börjat sjunga första gången! men men så är det men jag och mamma hade det mysigt iaf och det tyckte jag va bra!

I fredags så va jag på stranden (a) sen åkte jag hem, och bytte om sen ner till brevik och titta på när älsk och dom andra spelade bränboll sen efter ett bra tag så gick vi hem till Tessa och Alex, jag satt  där tills kl blev ett ungfär, då kommer killarna hem som hade dragit te krogen, då dom kommit hem så fick jag nästan släpa hem J! men men så är det...

I lördags så va jag oxå på stranden haha, sen så åkte jag och älsk hem och gjorde i ordning oss för att vi skulle dra in till nyk för att titta på "kanevalen" men det va ju inte så mycket att se.. emn men !

men än det där han inte hänt!

skriver kanske mer i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0