stranden?

jag vill till stranden i dag, blir nog så att jag går ner dit sen..
När jag vaknade i dag så fick jag sån lust att gå ut och gå och det gjorde jag, känner mig riktigt stolt över mig själv kan jag lova er...

Idag har jag och älsklingen vart tillsammans i 30 månader, känns skumt, pratade med honom förut och när jag sa att vi hade vart tillsammans så länge så tystnade han och sen sa han bara - jaa det är länge, och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag
jag blir så glad när han säger så, allt har vart uppochner för oss och vi har gått igenom mycket, och alla dom misstagen han har gjort har på något konstigt sätt förts oss närmre varandra, och det är helt underbart!!

Hans Joacim Pettersson, jag älskar dig över allt annat på denna jord..

Jag och älsklingen i turkiet  maj-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0