Mamma och Pappa

sitter och lyssnar på Linus låtar som han har gjort, en låt har han gjort till sin pappa, (han pappa har gått bort) just nu känner jag att tårarna bränner under ögonen..
Tänker på hur jag skulle må om någon av mina föräldrar skulle gå bort nu. usch, jag skulle aldrig klara det!!!

Oavsett om jag ibland känner att jag verkligen avskyr båda så himla mycket så älskar jag dom så mycket att det gör ont, Dem är ju MAMMA OCH PAPPA!!!
Jag vet att jag inte är den bästa dottern ibland heller.. men ibland mår man inte bra och det går tyvärr ut över andra och MEST dom..
Känner att jag ska försöka att undvika att ta ut ilskan över dom.
Ingen av dom mår bra överhuvetaget just nu och det vet jag, men tyvärr så kommer jag på det efter att min "ilska" har gått ut över dom! :/ 

Jag hatar att se er ledsna jag hatar att se er gråta, jag vet inte vad jag ska säga/göra då..
Jag hatar att höra eran ledsna stämma!!

Men Mamma och Pappa kom ihåg att - jag älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0