sitter i skolan

och vill hem..
I morgon är det Oxelömarknad, ska gå på den sen så på kvällen så ska jag och Älskling bara vara hemma hos mig och ta det lungt, alla andra ska dricka men inte vi, för att jag tycker att det har blivit så himla överskattat.
Alla dricker, alla super si dyngraka det är bara onödigt att göra det på en sån dag som alla poliser är ute, man kommer aldrig undan poliserna, det är lite synd för att 2006 så hade jag det skit kul på oxelömarknad, men allt har ändrats tyvärr..

Men nu så måste ja börja plugga igen så att jag inte ligger efter för att jag ska åka till Turkiet om 23 dagar :D
så jääävla skönt, och om 36 dagar så är skolan slut :D

Nää men skriver mer sen när vi har samhäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0